Logoanimaatio välittää tunteita ja jää mieleen
Tutkimusten mukaan liikkuvat mediat kiinnittävät huomiomme 400 prosenttia paremmin kuin staattinen grafiikka ja teksti.
Tutkimusten mukaan liikkuvat mediat kiinnittävät huomiomme 400 prosenttia paremmin kuin staattinen grafiikka ja teksti.
Tarkkoja yksityiskohtia ja aidon näköisiä materiaaleja – taitavasti tehdyt 3D-kuvat ja -visualisoinnit hätkähdyttävät jopa niin, että katsojan täytyy hieraista silmiään erottaakseen, onko kyseessä aito kuva vai 3D-mallinnus.
XR eli Extended Reality on kattotermi, joka kuvaa molempia, sekä laajennettua todellisuutta (AR), että virtuaalitodellisuutta (VR). Näiden avulla voimme luoda virtuaalisia ympäristöjä ja saada aikaan luonnollisen tuntuista vuorovaikutusta ihmisen ja tietokoneen välillä.
3D-animaatio soveltuu esimerkiksi mainoksiin, opetusmateriaaleihin, konseptien havainnollistamiseen tai verkkosivun huomionherättäjäksi.
Lähtisitkö matkalle Marsiin? Entäpä matka purjeveneellä Atlantin yli? Osaisitko lähtiessämme sanoa tarkan päivän milloin olemme perillä? Olen urani aikana ollut mukana sunnittelemassa ja toteuttamassa lukuisia hankkeita.
Tutkimusten mukaan liikkuvat mediat kiinnittävät huomiomme 400 prosenttia paremmin kuin staattinen grafiikka ja teksti.
Olemme teknologiapainotteinen suunnittelutoimisto, joten olemme parhaimmillamme, kun saamme ratkaista ongelmia luovasti. Poimin tähän kolme erilaista suosikkiani kevään toteutuksistamme.
Mats Holmberg aloitti helmikuussa JCO Digitalin 3D-artistina, animaattorina ja myös osakkaana.