Tehdäänkö kampanjasivu, joka tehostaa markkinointiasi?

Ota yhteyttä!

Toimivan ja upean verkkopalvelun lisäksi tiettyyn tuotteeseen tai aiheeseen liittyvä kampanjasivusto tuo erottuvuutta tavalliseen ja saa tehokkaasti aikaan tuloksia.

Jos yrityksellä on menossa markkinointikampanja, kannattaa sen oleelliseksi osaksi nostaa kampanjasivu, jossa asiasta kerrotaan laajemmin. Se on myös kätevä tapa asiakkaiden aktivointiin, yhteystietojen keräämiseen tai vaikkapa kilpailun järjestämiseen.

Meillä on usean vuoden kokemus erilaisten kampanjoiden suunnittelusta ja toteutuksesta verkkoon. Kampanjasivustojen tueksi autamme myös bannereiden, erilaisten kyselyiden ja pelien sekä liikkuvan kuvan toteutuksessa.

Ota yhteyttä, niin suunnitellaan tehokas kampanjasivu.

Mihin kampanjasivut soveltuvat?

Tuotteen tai palvelun myynti

Kampanjasivuilla voi asiasta kertoa laajemmin ja joskus varsinaista verkkopalvelua rennommin. On tärkeää, että sivut ovat yhdennäköiset meneillään olevan markkinointikampanjan kanssa. Hyvät kampanjasivut ovat oleellinen osa toimivaa markkinointia.

Yhteystietojen kerääminen

Kun haluat kerätä uusia yhteystietoja esimerkiksi uutiskirjettä tai myyntikampanjoita varten, on kampanjasivu siihen nopea tapa. Sivuilla voidaan järjestää esimerkiksi kilpailu, kysely tai vaikkapa keskustelu kiinnostavasta aiheesta.

Esitteen lataaminen tai sovelluksen asentaminen

Kampanjasivujen kautta voit tarjota asiakkaille helposti lisämateriaalia. Tuote-esitteen lataus voidaan sijoittaa kampanjasivuille, joko kirjautumisen taakse tai vapaasti. Sitä kautta voi mainiosti jakaa myös mobiilisovelluksen asennettavaksi.

Tunnettuuden kasvattaminen

Verkossa markkinointi on helposti kohdennettavaa ja kustannustehokasta. Hyvällä kampanjasivuilla ja niille ohjaavilla verkkomainoksilla voi herättää huomiota uusissa asiakkaissa ja nostaa tunnettuutta.

Nopeasti valmista

Kun tilanne on päällä, kampanjasivut ovat nopea tapa saada markkinointiin ja myyntiin lisäpanostusta. Sivut saadaan parhaimmillaan pystyyn muutamassa päivässä.

Ota yhteyttä vaikka heti!

Kampanjasivut saadaan parhaimmillaan pystyyn muutamassa päivässä. Ne tuovat monille yritykselle hyvän lisävaihteen digimarkkinointiin.

Monica Javanainen, CEO, JCO Digital

Hyvä kampanjasivusto saa ihmiset osallistumaan

Meillä on paljon kokemusta kampanjasivustojen suunnittelusta ja toteutuksesta. Paras kokonaisuus saadaan aikaan, kun olemme mukana heti alkuvaiheessa. Riittää siis, että kerrot meille, mitä halutaan markkinoida tai myydä, me ideoimme kanssasi loput.

Muotoja tehokkaalle kampanjasivustolle on useita. Se voi olla esimerkiksi peli, joka toimii myös mobiililaitteissa. Olemme tehneet useita pelejä ja kyselyitä, mm. onnenpyörän, muistipelin, hedelmäpelin, nopeustestejä ja muita räätälöityjä ratkaisuja. Olemme huomanneet, että kun ihminen saadaan pelaamaan ja hyvälle tuulelle, hän ajattelee heti myönteisemmin markkinoitavasta tuotteesta. Tiedämme myös, että kaikenikäiset pelaavat, sekä naiset että miehet.

Kampanjasivustolla toimivat hyvin videot ja esimerkiksi AR-toteutukset (lisätty todellisuus). Meidän kauttamme saat sivuille valokuvat, videot, ilmakuvaukset, spiikkaukset ja huomiota herättävät toteutukset.

Kun kampanjasivu on valmis, on tärkeää, että ihmiset löytävät sen. Sitä varten teemme myös kampanjaa tukevat nettimainokset, jotka voivat olla richmedia- ja feed-bannereita tai vaikkapa Facebook- tai Instagram-mainoksia.

Usein kampanjasivusto on osa suurempaa markkinointikampanjaa. Mutta se voi olla myös sen keskus ja keskeinen idea. Siinä tapauksessa autamme mielellämme kokonaisuuden suunnittelussa ja toteutamme sivustolle ohjaavat mainokset, ovat ne sitten bannereita, lehtimainoksia tai spotteja televisiossa.

Joskus markkinointikampanja on suunniteltu kokonaisuudeksi asiakkaan mainostoimistossa. Silloin voimme tehdä pelkän teknisen toteutuksen ja auttaa muuten idean viemisessä verkkoon. Tarjoamme myös kampanjan domain-rekisteröinnit ja palvelintilan.

STEP BY STEP

Toimivan kampanjasivuston ABC

1. Kohderyhmä

Kohderyhmä on tarkkaan määritelty: kenelle viesti kohdennetaan? Mitä haluamme ihmisten tekevän?

2. Tavoitteet

Tavoitteet on asetettu huolellisesti: kuinka paljon haluat myyntiä, osallistumisia tai yhteystietoja?

3. Uskallus

Uskallusta luovaan ideaan: kerro meille oma ideasi, niin sparraillaan yhdessä. Tai anna meidän ideoida ja yllättää.

4. Käytännön asiat

Käytännön asiat ovat kunnossa: sopiva domain, myyvä teksti, hyvät kuvat, hakukoneoptimoitu sisältö.

Töitämme

Joululahja Itämerelle 2017

Joululahja Itämerelle 2017

Haluatko tarjouksen?

Täytä tiedot ja palaamme ehdotuksen kera.

TARJOUS SISÄLTÄÄ:

  • Kustannusarvion ja tarkan työmääräerittelyn
  • Suuntaa antavan aikataulun
  • Projektin eri vaiheiden kuvaus

Tilaa uutiskirjeemme

Kun tilaat JCO:n uutiskirjeen, kuulet meidän tuoreista töistämme sekä muista kuulumisistamme ja
tiedät, mitä hienoa digitaalisessa maailmassa tapahtuu.