jco digital

6.3.2019

JCO on täyden palvelun digitoimisto – mutta mitä se tarkoittaa?

Onhan näitä hokemia ja kuvailuja maailma täynnä: Täyden palvelun sitä ja sitä, avaimet käteen -ratkaisuja, yhdessä tekemistä ja avoimuutta, ilolla ja asiantuntemuksella…

Hokemia tai ei, nuo termit ovat meidän termejämme ja löytyvät meidät nettisivuiltamme. Me myös uskomme niihin, lunastamme niiden lupaukset ja olemme niistä ylpeitä.

Mutta mitä ne tarkoittavat? Ja mitä asiakkaamme niistä hyötyy? No, avataan ja katsotaan.

1. Täyden palvelun digitoimisto

Oli sitten kyseessä verkkosivusto, sovellus tai vaikka oppimispeli, me olemme apunasi. Kun tarvitset hakukoneoptimointia, somestrategiaa tai vaikuttavaa sisältöä verkkoon, tulemme apuun. Meidän tehtävämme on luoda vastustamattomia digitaalisia käyttäjäkokemuksia, joista asiakkaamme voivat olla ylpeitä ja joilla saadaan tuloksia.

Täyden palvelun toimistossa sana PALVELU kirjoitetaan isoilla kirjaimilla. Ja niin me teemme. Haluamme sitoutua asiakkaaseemme ja palvelemme aina mielellämme, on kyse sitten pienestä tai suuresta asiasta. Siitä me olemme myös saaneet kehuja.

2. Avaimet käteen

Kymmenen vuoden aikana olemme huomanneet, että paras tulos saavutetaan, kun olemme projektissa mukana alusta loppuun. Kun lupaamme tehdä jotain avaimet käteen -periaatteella, olemme paitsi luomassa perustusta ja pystyttämässä palveluita, myös varmistamassa sitä ihan viimeistä silausta ja testaamassa, että kaikki varmasti toimii niin kuin pitää.

Eivätkä projektit aina pääty luovutukseen, vaan olemme läsnä myös jatkokehityksessä. Suunnittelua seuraa toteutus, toteutusta markkinointi ja markkinointia kehitystyö ja uuden projektin suunnittelu.

Jotta ne avaimet voidaan ajallaan luovuttaa käteen, me pidämme projektista huolta. Jokaisen hankkeen tiimissä on projektipäällikkö, joka vastaa siitä, että asia edistyy ja tulee valmiiksi. Ja meidän projektipäällikkömme ovat taitavia.

3. Yhdessä tekemistä ja avoimuutta

Vanhassa maailmassa yhteistyö on sitä, että asiakas briiffaa markkinointitoimiston, joka sitten tulee takaisin paikalle kahden viikon päästä hienojen esitysten kanssa. Edessä on silloin usein liiankin ota tai jätä -tilanne. Jos homma ei mene kerralla ihan nappiin, tulee paljon säätöä ja tärkeistä näkemyksistä luopumista. Ei hyvä.

Me haluamme toimia avoimesti ja läpinäkyvästi. Mielestämme ideoita ei pidä piilotella ja me haluamme, että tekeillä olevaa verkkopalvelua voi kokeilla, vaikka se on vielä aivan alkutekijöissään. Kun teemme asiakkaan kanssa mahdollisimman paljon yhdessä, emme ajaudu ajatuksissamme koskaan liian kauas toisistamme.

Kaikki lähtee siis asiakasymmärryksestä ja aidosta halusta auttaa. Tapaamme asiakkaan, tunnistamme yhdessä tarpeet ja määrittelemme tavoitteet. Niitä kohti matkaa on helpompi tehdä.

4. Ilolla ja asiantuntemuksella

Joku viisas on sanonut, että asiakkaan rahoilla ei saa leikkiä, mutta leikkimällä saa tehdä asiakkaalle rahaa. Meillä ammattilaisuus kulkee aina rinta rinnan leikkimielisyyden kanssa – ja siitä kumpuaa uskomattomia digitaalisia ratkaisuja.

Uskomme, että kun tekeminen on hauskaa, siitä syntyy parempia ideoita. Ja niitä tarvitaan, kun tavoitteet halutaan ylittää ja työlle halutaan mitattavia tuloksia.

Osaamista ja asiantuntemusta meillä on, mutta kehitämme sitä jatkuvasti ja monipuolisesti lisää. Olemme viime aikoina esimerkiksi tehneet brändiuudistuksen Hanko Data Parksille, parhaillaan viimeistelemme e-learning-kokonaisuutta PRV:lle Ruotsiin ja työn alla on myös Android-sovellus Deutsche Bahnille. Menossa on luonnollisesti myös monta verkkopalvelun suunnittelua ja toteutusta WordPressin päälle. Tästä on hyvänä esimerkkinä Raaseporin kaupungin sivustouudistus.

Vaikka digitoimisto olemmekin, copywriterimme ja visualistimme taikovat mainoksen tai kampanjan mihin tahansa kanavaan yhdessä videotuotantomme, animaattorin tai yläkerran studion kanssa – ilolla ja asiantuntemuksella.

Kutsu meidät käymään!

Onko sinulla pieni vai iso haaste? Me rakastamme kumpiakin. Ota siis yhteyttä, niin autamme.

 

Monica Javanainen

Comments

comments