
Lähtökohta:
Vuonna 1977 perustettu Ralf Ajalin muodosti keväällä 2021 konsernin, johon luotiin uusi emoyhtiö. Emoyhtiölle tarvittiin nimi ja muutenkin yritysten nimiä ja brändiä oli syytä pohtia. Ralf Ajalinin verkkosivut haluttiin uudistaa, luoda emoyhtiölle sivut ja samalla saada näkyvyyttä sosiaalisissa medioissa.
Ratkaisu:
Loimme brändi- ja viestintästrategian ilmettä ja yritysten nimiä myöten sekä määrittelimme konsernin keskeiset arvot. Emoyhtiö sai nimekseen Perheyhtiö Ajalin. Samalla luotiin emoyhtiön ja Ralf Ajalinin verkkosivut, markkinoinnin linjaukset ja mm. sosiaalisen median strategia ja toteutus.



Projektitiimi

Monica Javanainen
Brändistrategia

Heikki Paatelma
Brändistrategia, tone of voice

Michael Rönnblad
Yritysilmeen suunnittelu

Ulrika Kouvo
Tekninen toteutus
Tutustu myös näihin
