Siirry pääsisältöön

Lähtökohta:

Raaseporin kaupunki etsi innostavaa konseptia, jolla voisi kertoa houkuttelevasti kaupungista, sen alueista ja työpaikoista. Tavoitteena saada uusia asukkaita muuttamaan Raaseporiin.

Ratkaisu:

Unelmakone-konseptin ideana oli kyselyn avulla selvittää, mikä olisi henkilölle ihanteellisin asuinpaikka. Vastausten perusteella unelmakone tarjosi jonkin Raaseporin alueen ehdotuksena. Kampanjaan liittyi myös arvonta, jossa arvottiin kaikkien osallistuneiden kesken miniloma Raaseporissa. Kampanjaan ohjattiin banner-mainonnalla sekä somesta.

Projektitiimi

Hilkka Kandelin

Hilkka Kandelin

Projektipäällikkö

Michael Rönnblad

Suunnittelija

Johan Österberg

Kehittäjä

Tutustu myös näihin


Tehdäänkö jotain siistiä yhdessä? Ota yhteyttä, autamme mielellämme!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.