
Uusi PHP-versio pitää verkkosivuston terveenä ja virkeänä
Verkkosivuston turvallinen ja nopea käyttö edellyttää säännöllistä PHP-päivitystä. Että mitä sanoit? Mikä himpskatti on PHP ja miten se liittyy verkkosivustooni?
Ilman tavoitteita ei ole tuloksia.
Jotta verkkosivujen avulla voidaan luoda liiketoimintaa ja tehdä tuloksia, on keskityttävä oikeisiin asioihin käynnistysvaiheessa. Konseptointivaiheessa määritellään verkkopalvelun merkitys ja tavoitteet sekä sen kohderyhmät. Sen jälkeen tiedetään, miten kohderyhmä saadaan tehokkaimmin toimimaan.
Kun verkkosivuston strategia on määritelty, se ohjaa kaikkea suunnittelua. Kokonaan uutta verkkopalvelua luotaessa tai nykyistä uudistettaessa on hyvä käydä läpi esimerkiksi näitä kysymyksiä:
Verkkosivuston tavoitteiden tulisi olla linjassa yrityksen pidemmän aikavälin markkinointistrategian kanssa, mutta myös myynnin lyhytaikaisempien tavoitteiden kanssa.
Verkkosivuuudistuksen kustannukset riippuvat sivustolle asetetuista tavoitteista. Budjettia tulisi tarkastella investointina, joka on jaettu useammalle vuodelle. Verkkosivuston elinkaari on yleensä 3-5 vuotta.
Hyvä tavoite on:
J&Co Digital on täyden palvelun suunnittelu- ja digitoimisto. Olemme erikoistuneet korkeatasoisiin WordPress-sivustojen toteutuksiin – projektiin voivat sisältyä mm. vaativat integraatiot, laskurit, konfiguraattorit, verkkokaupat ja oppimisympäristöt. Tarjoamme myös palveluitamme sovellusylläpitoon, jatkokehitykseen web-hostauksen, sekä hakukoneoptimointiin ja erilaisiin viestintä- ja markkinointitarpeisiin. Teemme myös VR- ja AR -toteutuksia sekä 3D-suunnittelua.
Verkkosivuston turvallinen ja nopea käyttö edellyttää säännöllistä PHP-päivitystä. Että mitä sanoit? Mikä himpskatti on PHP ja miten se liittyy verkkosivustooni?
Miten valita itselle sopiva WordPress-teema – pärjääkö tarjolla olevilla valmisteemoilla, vai kannattaako ennemmin valita joustava, kotimainen JCORE®?
Tavoita asiakkaat erottuvalla ja elämyksellisellä tarinalla, joka on koko liiketoimintasi punainen lanka. Tarinan avulla pääset turhasta rönsyilystä tehokkaaseen tekemiseen, jossa kaikki valintasi tukevat samaa tarinaa. Näin luot asiakkaillesi tarinakokemuksen, joka jättää myyvän muistijäljen.