
Uusi PHP-versio pitää verkkosivuston terveenä ja virkeänä
Verkkosivuston turvallinen ja nopea käyttö edellyttää säännöllistä PHP-päivitystä. Että mitä sanoit? Mikä himpskatti on PHP ja miten se liittyy verkkosivustooni?
Pelit, pelaaminen ja pelillistäminen ovat meille J&Co:lla intohimo sekä inspiraation lähde. Siksi olemmekin erityisen innolla mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa niitä. Ohessa muutamia erilaisia pelitoteutuksia. Jos sinulla on hyvä peli-idea – kerro siitä meille!
Pedagoginen seikkailupeli soveltuu käytettäväksi täydentävänä oppimateriaalina 4.-6.-luokkalaisten antiikin historian opintokokonaisuuksissa. Pythia, antiikin tunnetuin oraakkeli, johdattaa pelaajaa läpi purjehduksen Välimeren kaupungista toiseen. Matkallaan pelaaja opiskelee kohteista ja vastaa antiikin historiaan liittyviin kysymyksiin. Oikein vastatessaan pelaaja etenee ja kerää esineitä, samoja, joita Göran Schildt keräsi matkoiltaan Kreikassa. Nämä esineet ovat nykyään esillä Villa Skeppetissä. Päämääränä on tavoittaa Leroksen satama, jonne pääsee ratkaisemalla arvoituksen.
Lehdenjakaja-peli on sarjakuvamainen peli, jossa tavoitteena on kuljettaa paketti perille ajoissa. Tarinan päähenkilö Nina saa yllättäen tavallisesta poikkeavan tehtävän. Työvuoron aikana Nina kohtaa erilaisia haasteita, joissa hänen täytyy tehdä valintoja. Toiset valinnat edistävät ja toiset hidastavat tehtävästä suoriutumista. Taustalla on Ninan pitkään odottaman haaveen toteutuminen, jota varten hänen olisi ehdittävä aamun ensimmäiseen bussiin. Aika kuitenkin juoksee, ja unelman toteutuminen on vaakalaudallla…
Kopiraittila on inspiroiva ja innostava pelillinen materiaali tekijänoikeuksien oppimiseen ja opettamiseen. Kopiraittilasta löytyy jokaiselle ikäryhmälle ja koulutusasteelle omaa pelillistä ja pedagogista materiaalia. Koulussa on runsaasti erilaista materiaalia opetuksen tueksi, muun muassa 20 erilaista peliä, muistilistoja, tehtäviä ja paljon muuta.
Fantin kadonneet ystävät on QR-koodeilla toimiva mobiilipeli, joka sijoittuu Zoolandia puistoon. Pelissä puiston hahmolla eli Fantilla on 10 ystävää, mutta he ovat kaikki kadonneet eri puolille Zoolandiaa. Kun käyttäjä kerää ystävät puhelimella Fantin luokse, hän voi voittaa kivan yllätyksen.
Seastop-mobiilipeliä pelataan skannaamalla satamakohtainen qr-koodi älypuhelimella ja keräämällä mahdollisimman monta Itämeren kalalajia virtuaalisumppuun. Jokaisessa Seastop-satamassa on oma kalansa, jonka lisäksi voi kerätä bonuskalan vastaamalla oikein Itämeren kalalajeihin liittyviin monivalintakysymyksiin ja pyöräyttämällä sitten onnenpyörää. Kysymysten välissä kerrotaan Itämeren kalastushistoriasta ja kulloisestakin satamasta.
Suunnitellaan yhdessä teille parhaiten sopiva toteutus! Kaikki pelien suunnittelussa ja kehityksessä tarvittavat osa-alueet löytyvät saman katon alta. Copywriting-tiimimme kertoo parhaat tarinat. Kaksikielinen tiimimme tuottaa sisällöt niin suomeksi kuin ruotsiksi.
Miten liikkeelle? No jutellaan!
Varaa 30 min maksuton puhelu tai GoogleMeet Monican kanssa. Voit myös lähettää sähköpostia: monica@jco.fi
Verkkosivuston turvallinen ja nopea käyttö edellyttää säännöllistä PHP-päivitystä. Että mitä sanoit? Mikä himpskatti on PHP ja miten se liittyy verkkosivustooni?
Miten valita itselle sopiva WordPress-teema – pärjääkö tarjolla olevilla valmisteemoilla, vai kannattaako ennemmin valita joustava, kotimainen JCORE®?
Tavoita asiakkaat erottuvalla ja elämyksellisellä tarinalla, joka on koko liiketoimintasi punainen lanka. Tarinan avulla pääset turhasta rönsyilystä tehokkaaseen tekemiseen, jossa kaikki valintasi tukevat samaa tarinaa. Näin luot asiakkaillesi tarinakokemuksen, joka jättää myyvän muistijäljen.