
Pelit viestinnän tai opetuksen välineenä – esittelyssä 5 erilaista toteutusta
Pelit viestinnän tai opetuksen välineenä - esittelyssä 5 erilaista toteutusta Pelit ja pelaaminen ovat meille J&Co:lla intohimo sekä inspiraation lähde.
Pelit viestinnän tai opetuksen välineenä - esittelyssä 5 erilaista toteutusta Pelit ja pelaaminen ovat meille J&Co:lla intohimo sekä inspiraation lähde.
Tutkimusten mukaan liikkuvat mediat kiinnittävät huomiomme 400 prosenttia paremmin kuin staattinen grafiikka ja teksti.
Olemme teknologiapainotteinen suunnittelutoimisto, joten olemme parhaimmillamme, kun saamme ratkaista ongelmia luovasti. Poimin tähän 5 suosikkiani tämän syksyn toteutuksistamme.
Jotta verkkosivujen avulla voidaan luoda liiketoimintaa ja tehdä tuloksia, on keskityttävä oikeisiin asioihin jo käynnistysvaiheessa.
Noin vuosi on kulunut siitä kun Facebook vaihtoi nimensä Metaksi luoden tällä hypeä metaverse konseptin ympärille. Tänään 11.10. otettiin jälleen yksi askel matkalla kohti Mark Zuckerbergin metaverse visiota kun Meta julkaisi uuden Quest Pro laitteen.
Käyttöliittymäsuunnittelu on verkkosivuprojektin hauskimpia vaiheita: ideat heräävät eloon. Meillä kaikki verkkosivut, verkkokaupat ja pienetkin uudistukset kulkevat graafikkomme käsien läpi. Luovasta tiimistämme Janica Söderlund on erikoistunut käyttöliittymäsuunnitteluun.
Jotta verkkosivujen avulla voidaan luoda liiketoimintaa ja tehdä tuloksia, on hyvä keskittyä oikeisiin asioihin heti käynnistysvaiheessa.
Yrittäjämme Monica ja Juha Javanainen palkittiin valtakunnallisena yrittäjän päivänä 5.9.2022.
Tarkkoja yksityiskohtia ja aidon näköisiä materiaaleja – taitavasti tehdyt 3D-kuvat ja -visualisoinnit hätkähdyttävät jopa niin, että katsojan täytyy hieraista silmiään erottaakseen, onko kyseessä aito kuva vai 3D-mallinnus.
Miccen käsien läpi on kulkenut kaikkea mahdollista, mitä visuaalisen suunnittelun alle voi kuvitella: logoja, teippauksia, erikoismaalauksia, seinämaalauksia, mainosmateriaaleja, messusosastoja, liiketilojen suunnitelmia ja vaikka mitä.
Etsimme markkinoinnin palveluihimme sisällöntuottajaa, joka hallitsee sosiaalisen median kanavien hands on -ylläpidon.
Oi onnea! Pitkälti toista sataa asiakasta, yhteistyökumppania ja muuta ystäväämme vietti kanssamme J&Co Summer Day -päivässä kauan odotettuja tupareitamme vanhassa myllyssä.
Verkkosivujen uudistus on prosessi, jonka jokaisesta vaiheesta pidämme hyvää huolta.
Peleistä puhuttaessa ajatukset kääntyvät yleensä pelikonsoleilla tai mobiililaitteilla pelattavien viihdepelien pariin. Markkinoinnin ja viestinnän välineeksi tai oppimateriaaliksi tuotettu peli on hieman eri juttu.
Projektipäällikkö varmistaa, että asiakkaalla on varma olo siitä, että asiat sujuvat. Siihen vaaditaan valtavasti hyviä ominaisuuksia: esimerkiksi kykyä ongelmanratkaisuun ja nopeisiin päätöksiin, luovuutta, tarkkuutta, napakkuuttaja myös ”multitaskausta” eli monien pallojen pitämistä ilmassa samaan aikaan.
Evästeet, GDPR, tietosuojaselosteet – aiheita, jotka ovat jälleen pompsahtaneet markkinointi-ihmisten silmille. Useimmat menisivät mieluiten piiloon kaappiin, kunnes tilanne on ohi. Juuri, kun systeemit oli saatu toteutettua edellisten vaatimusten mukaisiksi, vyyhti aukeaa uudestaan.
Kykymme palvella asiakkaita kokonaisvaltaisesti vahvistui, kun saimme tammikuussa tiimiimme markkinoinnin ja viestinnän strategisen tason osaamista: Larissa Rima toimii markkinoinnin ja viestinnän konsultoinnin sekä projektien johtamisen tehtävissä.
XR eli Extended Reality on kattotermi, joka kuvaa molempia, sekä laajennettua todellisuutta (AR), että virtuaalitodellisuutta (VR). Näiden avulla voimme luoda virtuaalisia ympäristöjä ja saada aikaan luonnollisen tuntuista vuorovaikutusta ihmisen ja tietokoneen välillä.